سمینار آموزشی تحت عنوان مکتوب‌نویسی و ارزیابی اجراآت وظیفوی از سوی مدیریت عمومی منابع بشری برای کارمندان اداری مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار گردید.

nimu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۸ - ۱۵:۲
4

آموزش یکی از حقوق و نیازمندی‌های اساسی منابع بشری در هر اداره می‌باشد. بدین لحاظ الیوم پنجشنبه ۱۴۴۵.۰۲.۲۱ ه.ق سمینار آموزشی تحت عنوان مکتوب‌نویسی و ارزیابی اجراآت وظیفوی از سوی مدیریت عمومی منابع بشری برای کارمندان اداری مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار گردید.

در قسمت نخست این سمینار که هیئت رهبری و کارمندان اداری و کارکنان مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز حاضر بودند، محترم خالد عزیزی معاونیت مالی و اداریِ این نهاد تحصیلی در رابطه به تعریف، انواع و اهمیت مکتوب‌نویسی، توجه اسلام به نوشتن و کتابت، نامه‌های پیامبر ﷺ، هنر زیبا نوشتن، ویژگی‌ها و اصول یک مکتوب خوب و معیارهای مراسلات اداری معلومات و توضیحات لازم را ارائه نمودند.

در قسمت دوم سمینار نیز معاون مالی و اداری این مؤسسه در قالب ارزیابی اجراآت وظیفوی، چگونگی ترتیب پلان کاری سالانه‌، ترتیب گزارش کاری و تکمیل فورم‌های ارزیابی را تشریح نموده و با ذکر مثال‌ها و نمونه‌ها در زمینه وضاحت دادند.

همچنان اشتراک‌کنندگان گرامی سوالات خویش را نیز در زمینه مطرح و به ایشان پاسخ ارائه گردید.

 

در اخیر سمینار گرانقدر مولوی محمدصدیق بنی‌کمال رئیس مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز، موضوع را جمع‌بندی و در عرصه فعالیت‌های عبادی و اداری رهنمائی و ارشادات خویش را بیان نمودند.

همچنان در ختم این سمینار برای محترم خلیل صالحی که از مدت یک‌سال، فعالیت‌های مدیریت عمومی منابع بشری این مؤسسه را طور خدمتی به پیش برده و متحمل زحمات گردیده بودند، به پاس قدردانی از خدمات و همکاری ایشان، لوح تقدیر تقدیم گردید.

جلسه با دعائیه مقام محترم ریاست مؤسسه به اتمام رسید.

تازه خبرونه

یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۲:۲۸
Background image

اعلان کاریابی!

به‌منظور تحقق اهداف امارت اسلامی افغانستان و سپردن کار به اهل آن، ریاست مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز به تعداد (9) بست را به اعلان رقابت آزاد میگذارد.

به منظور سپردن کار به اهل آن و دریافت. . .

شنبه ۱۴۰۲/۷/۸ - ۱۴:۱۴
Background image

دروس افتخاری شیوخ کرام ولایت نیمروز برای محصلین مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار گردید.

نظر به هدایت مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و مطابق برنامه ریاست محترم دعوت و ارشاد وزارت، دروس افتخاری شیوخ کرام برای محصلین گرامی این نهاد علمی با حضور مقام محترم ریاست مؤسسه، معاونین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۸ - ۱۵:۱۳
Background image

رئیس جدید پوهنحی شرعیات و تعدادی از کارمندان مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز امروز رسماً به وظایف جدیدشان معرفی گردیدند.

امروز یکشنبه ۱۴۰۲.۰۶.۲۶ محترم مولوی فضل‌احمد شهیدزاده که به اساس پیشنهاد مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا به حیث رئیس پوهنحی شرعیات این مؤسسه، منظوری تقرر. . .

BACK TO NEWS