بازدید از نمایشگاه قرآن کریم و کتاب در ریاست اطلاعات و فرهنگ

nimu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۱ - ۱۶:۱۰
7

 

یوم پنج‌شنبه مؤرخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ هجری شمسی نمایشگاه قرآن و کتاب که در تالار ریاست محترم اطلاعات فرهنگ ولایت نیمروز برگزار شده بود، آمر دعوت ارشاد جناب مفتی صاحب صدیق‌الله سروری، مدیر عمومی دفتر جناب عبدالحمید مصلح مدیر عمومی نشرات، ارتباط و روابط عامه آقای خلیل بهأ و جمعی از محصلین حضور داشتند از این نمایشگاه دیدن نمودند.

در نخست مولوی حکمت‌الله “حکیمی” مدیر عمومی کتابخانه عامه ریاست محترم اطلاعات فرهنگ در مورد هدف برگزاری این نمایشگاه چنین فرمودند که: این نمایشگاه به منظور بسترسازی و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شده است.

متعاقباً عبدالرحیم مرادی مدیر عمومی گرځندوی آن ریاست نیز در مورد چگونگی عضویت در کتابخانه عامه معلومات کافی را بیان کردند.

در اخیر آمر دعوت ارشاد مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز کتاب‌های موجوده را معرفی و نیز محصلان را برای ترویج فرهنگ کتابخوانی تشویق و ترغیب نمودند.

 

ویبسایټ:

https://nimu.edu.af

فیسبوک:

https://www.facebook.com/profile.php?id=61559161529175&mibextid=LQQJ4d

واټساپ کانال:

https://whatsapp.com/channel/0029VadZ0vELNSZwMiM4NA1t

لینک ربات تلگرام:

https://t.me/Nimruz1396_bot

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۴ - ۱۴:۲۱
Background image

اعلان بست های کادر علمی مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز!

سسه تحصیلات عالی نیمروز برای بار اول در سال ۱۴۰۳هـ.ش دررشته های ذیل به سویه دکتور، ماستر، و یا لیسانس به کادر های علمی ضرورت دارد. 
پوهنځی زراعت؛
•    ديپارتمنت اگرانومی     ( ۱) بست.
•. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۱ - ۱۱:۲
Background image

سمینار بین‌المللی روش تحقیق به صورت آنلاین در مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز آغاز یافت!

الیوم ۲۹ اسد ۱۴۰۳ ه.ش سمینار بین‌المللی ۳‌روزه تحت عنوان روش تحقیق برای اساتید محترم مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز در سالن کمپیوتر لب این مؤسسه به صورت آنلاین برگزار گردید.

سمینار متذکره. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۱ - ۱۰:۳۸
Background image

برگزاری امتحان رقابتی بست‌های خالی مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز

الیوم ۲۹ اسد ۱۴۰۳ ه.ش از (۱۰۲) تن اشتراک کننده برای بست‌های خالی چهار ‌و پنج مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز از سوی کمیتهٔ محترم تعیینات این ولایت که متشکل از نمایندگان آمریت‌های منابع بشری. . .

BACK TO NEWS