سمینار تحت عنوان شفافیت مالی در موسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار شد.

nimu_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۸:۵۹
fi

به اساس پلان عملیاتی ریاست و متکی به پلان کاری معاونیت مالی و اداری موسسه تحصیلات عالی نیمروز، سمینار شفافیت مالی در حضور داشت رئیس محترم موسسه، استادان، علمای کرام، کارمندان موسسه تحصیلات عالی نیمروز و تعدادی از کارمندان مستوفیت محترم نیمروز و معاون محترم مالی و اداری موسسه تحصیلات عالی خصوصی بارک برگزار گردید.

در ابتدا بعد از تلاوت آیات وحی الهی، محترم محمدحسن رحیمی مدیر عمومی مالی و اداری بعداز تعریف شفافیت مالی، به بیان کیفیت و کمیت مصارفات و تخصیصات سال ۱۴۰۱ پرداخته و مصارفات را به طور کُدوار تشریح نمودند.

سپس محترم محمدایوب حقانی مدیر تدارکات و خدمات در زمینه حواله‌‌ها،‌ خریداری‌ها و اجراآت تدارکاتی سال مالی ۱۴۰۱ معلومات دقیق و مفید برای حاضرین ارائه نمودند.

متعاقباً محترم خالد عزیزی معاون مالی و اداری به تشریح عواید سال مالی ۱۴۰۱ پرداخته که الحمدلله افزایش عواید را در سال جاری نشان می‌دهد. همچنان ایشان پیرامون صرفه‌جوئی‌های سال مالی و اهمیت شفافیت مالی و اطمینان‌دهی صحبت نمودند.

در اخیر جلسه، محترم مولوی محمدصدیق بنی‌کمال، رئیس موسسه تحصیلات عالی نیمروز علاوه بر تشکری از تمام پرسونل بایت همکاری و تحمل‌ زحمات‌شان، برنامه‌های سال مالی ۱۴۰۲ را بیان نمودند.

قابل یادآوری است که در سمینار متذکره، نظر به دست‌آوردهای علمی و اداری موسسه تحصیلات عالی نیمروز در مدت کوتاه یک‌سال، رئیس محترم و دلسوز موسسه تحصیلات عالی نیمروز، از سوی هیئت رهبری موسسه به نمایندگی از تمام پرسونل و همچنان محترمان محمدحسن رحیمی مدیر مالی و اداری، محمدایوب حقانی مدیر تدارکات و خدمات، محمحدابراهیم یوسفی مدیر تدریسی اقتصاد و میرویس رحمانی معتمد اجناس از سوی ریاست و معاونیت مالی و اداری مورد تقدیر قرار گرفتند..

تازه خبرونه

یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۲:۲۸
Background image

اعلان کاریابی!

به‌منظور تحقق اهداف امارت اسلامی افغانستان و سپردن کار به اهل آن، ریاست مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز به تعداد (9) بست را به اعلان رقابت آزاد میگذارد.

به منظور سپردن کار به اهل آن و دریافت. . .

شنبه ۱۴۰۲/۷/۸ - ۱۴:۱۴
Background image

دروس افتخاری شیوخ کرام ولایت نیمروز برای محصلین مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار گردید.

نظر به هدایت مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و مطابق برنامه ریاست محترم دعوت و ارشاد وزارت، دروس افتخاری شیوخ کرام برای محصلین گرامی این نهاد علمی با حضور مقام محترم ریاست مؤسسه، معاونین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۸ - ۱۵:۱۳
Background image

رئیس جدید پوهنحی شرعیات و تعدادی از کارمندان مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز امروز رسماً به وظایف جدیدشان معرفی گردیدند.

امروز یکشنبه ۱۴۰۲.۰۶.۲۶ محترم مولوی فضل‌احمد شهیدزاده که به اساس پیشنهاد مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا به حیث رئیس پوهنحی شرعیات این مؤسسه، منظوری تقرر. . .

BACK TO NEWS