دور دوم مسابقات کتاب‌خوانی موسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار گردید.

nimu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱/۱ - ۱۴:۵۷
b

الیوم دوشنبه ۲۹ حوت ۱۴۰۱ دور دوم مسابقات کتاب‌خوانی موسسه تحصیلات عالی نیمروز با اشتراک تعداد زیادی از محصلین، طلاب کرام و جوانان ولایت نیمروز برگزار شد.

در این‌ مسابقه که از سوی موسسه تحصیلات عالی نیمروز تنظیم گردیده بود، ده‌ها تن از جوانان، محصلبن و طلاب کرام اشتراک داشته و علاوه بر مزایای معنوی، جهت کسب مقام اول الی سوم و اخذ جوایز به رقابت پرداختند.

پیام اشتراک‌کنندگان؛

بلال بارک، محصل موسسه تحصیلات عالی نیمروز؛ کتابی ‌که برای مسابقه انتخاب شده بود، در مورد شبهات بود که در برطرف کردن شبهات خیلی مفید واقع گردید و کتاب و مسابقه‌ی خیلی خوبی بود.

نصیراحمد صالحی، یک از طلاب علوم دینی؛ کتابی که برای مسابقه انتخاب شده بود، خیلی مفید بوده و در دفع شبهات موثر است. در آینده اگر برخی از شبهات را کسی مطرح کند، ان‌شاءالله می‌توانیم قناعت‌اش دهیم.

شریف‌الله شیرزاد محصل پوهنحی اقتصاد موسسه تحصیلات عالی نیمروز؛ کتاب در بخش شبهات بود و برای ما خیلی خوب بود، تا از شبهات دوری کرده و آگاهی در رابطه به شبهات حاصل نمودیم.

رهبری موسسه تحصیلات عالی نیمروز با درک مسئولیت خویش در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، سلسله مسابقات کتاب‌خوانی را ادامه داده و از جوانان و روشن‌فکران گرامی درخواست می‌نماید تا در این پروسه معنوی و روشنگر با ما همکار باشند.

لینک گروه کتاب‌خوانی موسسه تحصیلات عالی نیمروز

https://chat.whatsapp.com/LFwmpKAyo3i7e2rYHmJ9dR

 

تازه خبرونه

یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۲:۲۸
Background image

اعلان کاریابی!

به‌منظور تحقق اهداف امارت اسلامی افغانستان و سپردن کار به اهل آن، ریاست مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز به تعداد (9) بست را به اعلان رقابت آزاد میگذارد.

به منظور سپردن کار به اهل آن و دریافت. . .

شنبه ۱۴۰۲/۷/۸ - ۱۴:۱۴
Background image

دروس افتخاری شیوخ کرام ولایت نیمروز برای محصلین مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار گردید.

نظر به هدایت مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و مطابق برنامه ریاست محترم دعوت و ارشاد وزارت، دروس افتخاری شیوخ کرام برای محصلین گرامی این نهاد علمی با حضور مقام محترم ریاست مؤسسه، معاونین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۸ - ۱۵:۱۳
Background image

رئیس جدید پوهنحی شرعیات و تعدادی از کارمندان مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز امروز رسماً به وظایف جدیدشان معرفی گردیدند.

امروز یکشنبه ۱۴۰۲.۰۶.۲۶ محترم مولوی فضل‌احمد شهیدزاده که به اساس پیشنهاد مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا به حیث رئیس پوهنحی شرعیات این مؤسسه، منظوری تقرر. . .

BACK TO NEWS