جلسه هماهنگی و نظرخواهی از ادارات و اقشار مختلف جامعه در موسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار گردید.

nimu_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۴ - ۱۱:۵۴
14

مورخ ۱۴۰۲.۰۱۲۰ جلسه‌ای به‌منظور هماهنگی و نظرخواهی از اقشار مختلف جامعه پیرامون ترتیب پلان استراتیژیک ۵ سال آینده موسسه تحصیلات عالی نیمروز با حضور هیئت رهبری، استادان ، کارمندان و نمایندگان محصلبن موسسه، نماینده برخی ادارات همانند؛ معارف، اطلاعات و فرهنگ، تعلیمات تخنیکی و مسلکی، تربیه معلم، شاروالی و علما، تجار‌، ریش‌سفیدان، کسبه‌کاران و اولیای محصلین در سالون جلسات این موسسه تدویر یافت.

در این برنامه پُربار و مهم، ابتدا بعداز تلاوت آیات وحی، پوهنیار امان‌الله لامع عضو کادر علمی پوهنحی تعلیم و تربیه این موسسه پیرامون درجه تحصیلی و مشخصات اعضای کادر علمی صحبت نمودند.

سپس خالد عزیزی معاون مالی و اداری، در رابطه به ساختار تشکیلاتی، تخصیصات و عواید سال‌های گذشته و اهمیت رشد و ترقی موسسه پریزنتیشن خویش را برای حاضرین ارائه نمودند.

در ادامه مولوی محمد‌صدیق بنی‌کمال رئیس موسسه تحصیلات عالی نیمروز، پیرامون اهمیت نهادهای علمی صحبت نموده و داشتنِ طلب، فراهم‌نمودن امکانات، پرداخت امتیازات و مهیا نمودن تسهیلات را برای رشد و شکوفائی نهادهای علمی حایز اهمیت دانسته و بر آن تاکید نمودند.

ایشان با ارائه خدمات و فعالیت‌های سال گذشته و امکانات و تجهیزات موسسه، به توجه و تمرکز بالای این موسسه در سال گذشته از سوی نظام اسلامی ا.ا.ا، مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و زحمات پرسونل و همکاری ادارات محلی اشاره نموده و این توجه و تمرکز را اساس رشد و ترقی موسسه بیان داشتند.

همچنان در این جلسه پرسشنامه‌هایی بابت یادداشت نظریات، پیشنهادات، انتقادات و برنامه‌های آتی موسسه برای حاضرین توزیع گردید.

تازه خبرونه

یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۲:۲۸
Background image

اعلان کاریابی!

به‌منظور تحقق اهداف امارت اسلامی افغانستان و سپردن کار به اهل آن، ریاست مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز به تعداد (9) بست را به اعلان رقابت آزاد میگذارد.

به منظور سپردن کار به اهل آن و دریافت. . .

شنبه ۱۴۰۲/۷/۸ - ۱۴:۱۴
Background image

دروس افتخاری شیوخ کرام ولایت نیمروز برای محصلین مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار گردید.

نظر به هدایت مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و مطابق برنامه ریاست محترم دعوت و ارشاد وزارت، دروس افتخاری شیوخ کرام برای محصلین گرامی این نهاد علمی با حضور مقام محترم ریاست مؤسسه، معاونین. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۸ - ۱۵:۱۳
Background image

رئیس جدید پوهنحی شرعیات و تعدادی از کارمندان مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز امروز رسماً به وظایف جدیدشان معرفی گردیدند.

امروز یکشنبه ۱۴۰۲.۰۶.۲۶ محترم مولوی فضل‌احمد شهیدزاده که به اساس پیشنهاد مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا به حیث رئیس پوهنحی شرعیات این مؤسسه، منظوری تقرر. . .

BACK TO NEWS