جلسه هماهنگی و نظرخواهی از ادارات و اقشار مختلف جامعه در موسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار گردید.

nimu_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۴ - ۱۱:۵۴
14

مورخ ۱۴۰۲.۰۱۲۰ جلسه‌ای به‌منظور هماهنگی و نظرخواهی از اقشار مختلف جامعه پیرامون ترتیب پلان استراتیژیک ۵ سال آینده موسسه تحصیلات عالی نیمروز با حضور هیئت رهبری، استادان ، کارمندان و نمایندگان محصلبن موسسه، نماینده برخی ادارات همانند؛ معارف، اطلاعات و فرهنگ، تعلیمات تخنیکی و مسلکی، تربیه معلم، شاروالی و علما، تجار‌، ریش‌سفیدان، کسبه‌کاران و اولیای محصلین در سالون جلسات این موسسه تدویر یافت.

در این برنامه پُربار و مهم، ابتدا بعداز تلاوت آیات وحی، پوهنیار امان‌الله لامع عضو کادر علمی پوهنحی تعلیم و تربیه این موسسه پیرامون درجه تحصیلی و مشخصات اعضای کادر علمی صحبت نمودند.

سپس خالد عزیزی معاون مالی و اداری، در رابطه به ساختار تشکیلاتی، تخصیصات و عواید سال‌های گذشته و اهمیت رشد و ترقی موسسه پریزنتیشن خویش را برای حاضرین ارائه نمودند.

در ادامه مولوی محمد‌صدیق بنی‌کمال رئیس موسسه تحصیلات عالی نیمروز، پیرامون اهمیت نهادهای علمی صحبت نموده و داشتنِ طلب، فراهم‌نمودن امکانات، پرداخت امتیازات و مهیا نمودن تسهیلات را برای رشد و شکوفائی نهادهای علمی حایز اهمیت دانسته و بر آن تاکید نمودند.

ایشان با ارائه خدمات و فعالیت‌های سال گذشته و امکانات و تجهیزات موسسه، به توجه و تمرکز بالای این موسسه در سال گذشته از سوی نظام اسلامی ا.ا.ا، مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و زحمات پرسونل و همکاری ادارات محلی اشاره نموده و این توجه و تمرکز را اساس رشد و ترقی موسسه بیان داشتند.

همچنان در این جلسه پرسشنامه‌هایی بابت یادداشت نظریات، پیشنهادات، انتقادات و برنامه‌های آتی موسسه برای حاضرین توزیع گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۲/۹/۱۹ - ۱۴:۲۳
Background image

سفر وزیر گرانقدر تحصیلات عالی کشور به ولایت نیمروز

 

سفر وزیر گرانقدر تحصیلات عالی کشور به ولایت نیمروز

 

نیمروز؛ پنجشنبه ۱۴۰۲.۰۹.۱۶.  ۱۴۴۵.۰۵.۲۳

شیخ‌الحدیث مولوی نداء محمد ندیم، وزیر فهیم و زحمت‌کش وزارت تحصیلات عالی و هیئت همراه. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۲:۲۸
Background image

اعلان کاریابی (دوره دوم)

به‌منظور تحقق اهداف امارت اسلامی افغانستان و سپردن کار به اهل آن، ریاست مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز به تعداد (9) بست را به اعلان رقابت آزاد میگذارد.

به منظور سپردن کار به اهل آن و دریافت. . .

شنبه ۱۴۰۲/۷/۸ - ۱۴:۱۴
Background image

دروس افتخاری شیوخ کرام ولایت نیمروز برای محصلین مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز برگزار گردید.

نظر به هدایت مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و مطابق برنامه ریاست محترم دعوت و ارشاد وزارت، دروس افتخاری شیوخ کرام برای محصلین گرامی این نهاد علمی با حضور مقام محترم ریاست مؤسسه، معاونین. . .

BACK TO NEWS