برگزاری اولین جشن فراغت محصلان مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز!

nimu_admin
شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۹ - ۹:۵۷
f

امروز پنج‌شنبه ۱۷ جوزا 1402 هجری شمسی، جشن فارغ‌التحصیلی (۹۲) تن از محصلان پوهنځی‌های تعلیم و تربیه، اقتصاد و زراعت در حالیکه والی صاحب‌محترم مقام ولایت نیمروز جناب شیخ محمدقاسم خالد، رئیس مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز جناب مولانا محمدصدیق بنی‌کمال، خطیب مسجد جامع مرکزی جناب مولانا بشیر احمد خطیبی، پرسنل کادری و اداری مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز، رؤسای محترم ادارات امارتی، مدیران محترم مکاتب و اولیای محترم محصلان حضور داشتند برگزار گردید.

هدف از برگزاری این جشن، تجلیل و ستایش از محصلان و اعلام افتخار برای دست‌آورد‌های آن‌ها در دورهٔ تحصیلی عنوان شده است.

در نخست مراسم به آیات چند از قرآن عظیم‌الشان آغاز گردید.

متعاقباً پوهنیار امان‌الله لامع در مورد مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز معلومات همه جانبه ایراد نمودند.

والی صاحب محترم مقام ولایت از برگزاری این جشن فراغت ابراز خرسندی نمودند و چنین فرمودند که: تمام علوم عصرى برگرفته از قرآن و حدیث است و امارت اسلامی متعهد است که در کنار علوم دینی، فرزندان کشور را به علوم عصرى هم مجهز نماید.

محترم والی صاحب در خطاب به محصلين فارغ شده فرمودند که شما رهبران و مسئولان آینده کشور هستید، با کمال عشق و اخلاص و حسن نيت برای دین و نظام تلاش کنيد. و در اخیر صحبت‌های شان در رابطه به پیشنهاد معاونیت محترم علمی و امور محصلان این مؤسسه برای جذب محصلین در ادارات امارتی و اهدای زمین بیشتر جهت توسعه این مؤسسه وعده همکاری همه جانبه دادند.

ثانیاً رئیس محترم پوهنځی شرعیات مفتی محمد‌عاصم برهانی در مورد ارزش قلم سخنان گرانبهای ایراد نموده فرمودند که: در دین مبارک اسلام علوم دینی و عصری از هم جدا نیستند و هکذا برای محصلان فرمودند که در مسلک خود تلاش‌های بیشتر نمایند، و بیان کردند که آیندهٔ رهبری کشور در دست‌های شماست.

 و نیز مولانا بشیر احمد خطیبی  خطیب مسجد جامع مرکزی ضمن تبریکی برای محصلان، چنین فرمودند که در حصهٔ علم و دانش نباید قناعت کنیم و بیان فرمودند که از استعداد‌های خود استفاده کنید و نیت اصلی همهٔ باید خدمت به وطن و مردم این دیار باشد.

هم‌چنان به نماینده‌گی از پوهنځی‌های مربوطه هر یک: هارون کیانی، شعیب حیات و عبدالغفار محمدی به ایراد سخن پرداختند و از مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز بخاطر فرصت‌سازی‌های علمی و تحصیلی در سطح ولایت نیمروز ابراز سپاس و قدردانی نمودند.

در اخیر، هیئت رهبری، استادان و کارمندان مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز فراغت محصلان این نهاد اکادمیک را تبریک عرض نموده و برای فارغان گرامی در تمام عرصه‌های زندگی آرزوی موفقیت نمودند،

مراسم با تفویض تصدیق‌نامه‌ها و دعای خیر مولانا عبدالاحد خطیب ولسوالی کنگ و رئیس شورای سرتاسری بلوچ‌های افغانستان به پایان رسید.

 

ویبسایټ:

https://nimu.edu.af

فیسبوک:

https://www.facebook.com/profile.php?id=61559161529175&mibextid=LQQJ4d

واټساپ کانال:

https://whatsapp.com/channel/0029VadZ0vELNSZwMiM4NA1t

لینک ربات تلگرام:

https://t.me/Nimruz1396_bot

تازه خبرونه

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۴ - ۱۴:۲۱
Background image

اعلان بست های کادر علمی مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز!

سسه تحصیلات عالی نیمروز برای بار اول در سال ۱۴۰۳هـ.ش دررشته های ذیل به سویه دکتور، ماستر، و یا لیسانس به کادر های علمی ضرورت دارد. 
پوهنځی زراعت؛
•    ديپارتمنت اگرانومی     ( ۱) بست.
•. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۱ - ۱۱:۲
Background image

سمینار بین‌المللی روش تحقیق به صورت آنلاین در مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز آغاز یافت!

الیوم ۲۹ اسد ۱۴۰۳ ه.ش سمینار بین‌المللی ۳‌روزه تحت عنوان روش تحقیق برای اساتید محترم مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز در سالن کمپیوتر لب این مؤسسه به صورت آنلاین برگزار گردید.

سمینار متذکره. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۱ - ۱۰:۳۸
Background image

برگزاری امتحان رقابتی بست‌های خالی مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز

الیوم ۲۹ اسد ۱۴۰۳ ه.ش از (۱۰۲) تن اشتراک کننده برای بست‌های خالی چهار ‌و پنج مؤسسه تحصیلات عالی نیمروز از سوی کمیتهٔ محترم تعیینات این ولایت که متشکل از نمایندگان آمریت‌های منابع بشری. . .

BACK TO NEWS